Veelgestelde vragen

Vragen over de Erop Uit Voordeelkaart beantwoorden we graag voor je! Misschien staat het antwoord dat jij zoekt al in onderstaande vragen. Wordt jouw vraag niet beantwoord? Dan kan je natuurlijk contact met ons opnemen.

 

Wat kan ik met de Erop Uit Voordeelkaart?
Met de unieke Erop Uit Voordeel code die je hebt ontvangen, krijg je kortingen op allerlei uitjes. Dit voordeel loopt op tot wel 70%. Je profiteert alleen van deze aanbiedingen op het platform van de Erop Uit Voordeelkaart. Met jouw code heb je dus exclusieve toegang tot exclusieve deals.


Tot wanneer is mijn Erop Uit Voordeelkaart geldig?
Nadat je de unieke Erop Uit Voordeel code hebt verzilverd, heb je een jaar lang toegang tot het platform. Bij een proeflidmaatschap is jouw Erop Uit Voordeelkaart geldig voor maximaal acht tickets. Wanneer het lidmaatschap afloopt, ontvang je een verlengingsaanbod. Dit geeft jou de kans om weer een jaar toegang tot het platform te krijgen. Je kunt de geldigheid controleren in jouw profiel, onder ‘mijn codes’.


Kan alleen de bezitter van de Erop Uit Voordeelkaart gebruik maken van de aanbiedingen op het platform?
De e-tickets die je via het platform besteld, staan niet op naam. Je kunt dus met meerdere personen gebruikmaken van de aanbiedingen op het platform.

Met hoeveel personen kan ik gebruik maken van de Erop Uit Voordeelkaart?
Je kunt in totaal acht kaarten per order of arrangement bestellen of per arrangement.

Ik krijg een foutmelding bij het invoeren van de unieke code. Wat moet ik doen?
Wanneer je een foutmelding krijgt bij het verzilveren van je code, lees dan goed wat de foutmelding is.

Is er al een account met dit mailadres? Dan heb je je waarschijnlijk al eens geregistreerd. Als je je wachtwoord niet meer weet, kun je bij het inloggen klikken op ‘Wachtwoord vergeten’ en een nieuw wachtwoord instellen.

Mocht een ander probleem zich voordoen, neem dan gerust contact op met de klantenservice van de Erop Uit Voordeelkaart.

Hoe kan ik betalen?
Je kunt de bestelling betalen met iDEAL of met creditcard (VISA en MasterCard).

Hoe en wanneer ontvang ik de e-tickets?
De levertijd en werkwijze van de levering in de omschrijving van de aanbieding. Heb je 15 minuten na jouw bestelling nog geen e-tickets ontvangen? Check dan eerst even je SPAM box of ongewenste mails. Het kan zijn dat het bevestigingsmailtje met de e-tickets in de SPAM terecht is gekomen. Wanneer dat niet het geval is, neem dan contact op met onze klantenservice.

Ontvang ik een bevestiging van de betaling?
Nadat je een bestelling hebt geplaatst, ontvang je binnen 15 minuten een betalingsbevestiging.

Hoe verzilver ik mijn e-ticket?
In de meeste gevallen moet je het e-ticket uitgeprint meenemen en geldt dit direct als entreebewijs. Dit is echter niet in altijd zo. Lees daarom altijd goed de instructies die in de bevestigingsmail of op het e-ticket staan.


Hoe kan ik mijn aangekochte e-tickets wijzigen?
Helaas is het niet mogelijk om aangekochte e-tickets te wijzigen.

Wat gebeurt er bij annulering van een voorstelling?
Bij een annulering van een voorstellingen doen wij ons best om jou een alternatief aan te bieden. Als er geen gelijkwaardige oplossing geboden kan worden ontvang je het aankoopbedrag van de e-tickets retour.

Hoe kan ik extra codes toevoegen?
Heb je meerdere Erop Uit Voordeel codes ontvangen, en heb je ook al een account? Dan kan je na het inloggen kiezen voor ‘profiel’ en dan voor ‘mijn codes’. Hier kan je een extra code toevoegen. Vervolgens kan er een nieuwe bestelling geplaatst worden. 

Als je nog geen bestaand account hebt, dan kan je via het registratieformulier een account aanmaken. Vervolgens kun je de extra codes inladen op de hierboven beschreven manier.

Wachtwoord niet bekend?
Heb je een bestaand account of een nieuwe actiecode, maar is je huidige account verlopen? Kies dan eerst voor wachtwoord vergeten en maak een nieuw wachtwoord aan. In je profiel kan je een nieuwe code toevoegen, zoals uitgelegd is bij de vorige vraag.

Worden mijn gegevens vertrouwelijk behandeld?
Ja, de gegevens worden vertrouwelijk behandeld zoals je kunt lezen in onze privacyverklaring.

Hoe kan ik producten annuleren of retourneren?
Wil je de bestelling van een product toch annuleren na bestelling of heb je het verkeerde product besteld?

Heb je een pakbon ontvangen per email? Neem contact op met het emailadres op de pakbon.

Mocht je geen pakbon ontvangen hebben stuur dan een email binnen 14 dagen naar promotions@touchincentive.com. Wij zullen je daarna per email voorzien van de juiste instructies.

Is je product beschadigd of defect?
Heb je een pakbon ontvangen per email? Neem contact op met het emailadres op de pakbon.

Mocht je geen pakbon ontvangen hebben, stuur dan een email naar promotions@touchincentive.com. Voeg ook het betaalbewijs en foto’s van het defect toe aan de email. Wij zullen je daarna per email voorzien van de juiste instructies.